Nowe apetyczne wnętrze

Kochani, pewnie już zauważyliście, że zmiany wizerunku apetycznego wnętrza pojawiają się raz na pół roku. Pytałam Was też wczoraj co by było gdybym zamknęła apetyczne wnętrze? Miło mi z okazji tyle sympatycznych opinii! Nie zamierzam zamykać bloga, bo za dużo dla mnie znaczy. Dziś mała niespodzianka. Pytałam Was ostatnio o kilka kwestii związanych z wyglądem bloga, ponieważ zastanawiałam się w jaki sposób zmienić jego dekorację. Powiedzieliście zdecydowane nie na zmianę loga, domek wygrywa! Też tak uważam :) A co się zmieniło? opisuję dalej i to co mogę podlikuję ...

Wielu z Was się pyta kto zmienia wizerunek mojego bloga, abym podała namiary ... Podczas blogowania wdrożyłam się trochę w html i css i sama wprowadzam zmiany w szablonie i graficzne. Szablon jest mojego autorstwa. 

1. Pierwszy element od góry, który pewnie przykuł Waszą uwagę to PASEK NAWIGACYJNY, będzie on podążać za Wami, dzięki temu łatwiej można poruszać się po niektórych obszarach bloga. Mam nadzieję, że w przyszłości uda mi się go rozwinąć i wprowadzić zakładki. Jednak czekam na Wasze opinie czy nie jest on denerwujący. 

2. Kolejny element, to usystematyzowanie PALETY KOLORÓW, w ubiegłym tygodniu pisałam o mojej przygodzie ze Snieżką, wybór kolorów nie był przypadkowy, szukałam tych apetycznych, które nawiązują do: cukierkowego różu, słonecznego żółtego, kremowej śmietanki,  gorzkiej czekolady i puszystego śniegu, czyli wszystko to co lubię :)

3. W pasku nawigacyjnym są także pod ręką IKONY do MEDIÓW SPOŁECZNOŚCIOWYCH, gdzie, może nie we wszystkich, ale w większości, staram się działać aktywnie. Niestety Twittera jeszcze nie zrozumiałam do końca ... ;)

4.  NOWY ADRES, jeszcze nie działa, ale już jest, dlatego informuję Was, że za jakiś czas będziecie mogli dostać się na bloga z jego pomocą: www.apetycznewnetrze.pl

5. Umieściłam także mini testowe logo, skrócona wersja, mieszcząca się w kwadracie, pojawi się także jego podłużny odpowiednik, ale to po odpowiednim dopracowaniu. Musze jeszcze się do niego przekonać, a może znaleźć jeszcze co innego? 

6. W panelu bocznym umieściłam także kategorie, które zauważyłam, że lubicie, tak aby zawsze były pod ręką dla Was , a mi przypominały o czym częściej pisać:)

7. Na osobnej stronie znajdują się KATEGORIE OBRAZKOWE, do których Was zapraszam. Wybrałam przy okazji kilka postów, które lubicie czytać - klikając w obrazek przenosicie się do danej kategorii/etykiety lub określonego posta, natomiast klikając w kwadrat z napisem przechodzicie do działu z tego typu informacjami.




Kochani, to zapraszam do odkrywania :) dziękuję, że jesteście!

Ola z apetycznego wnętrza

7 komentarzy:

  1. Co się stało z kategoriami podziału na rodzaj wnętrza? W sensie sypialnia, salon itd? Była to przydatna opcja :<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesli tak uwazasz to przywroce je :)

      Usuń
    2. Byłoby super, myślę, ze opcja taka naprawdę była praktyczna dla wielu osób: )Tak z własnego doświadczenia wielokrotnie urządzając dane pomieszczenie, wchodziłam głównie na tego bloga, klikałam sobie po prostu na daną kategorie i mogłam szperać do woli ;) Swoja droga skoro już pokusiłam się o kolejny komentarz to dodam, że bardzo trafiają w mój gust inspiracje, które wybierasz, ten blog to dla mnie takie małe kompendium dobrze wyselekcjonowanych, wspaniałych wnętrz :))

      Usuń
    3. Dziekuje Ci bardzo :) dokladnie taki jest mojzamysl tego bloga. Staram sie umieszczac materialy, ktore mnie zainspiruja i chce je zapamietac. Jak pewnue zauwazysz, gadzet z pokojami powrocil, jest pod popularnymi postami, nad archiwum. Moze uda ki sie w wolnym czasie zrobic jego kolorowa wersje :)

      Usuń
  2. Bardzo lubię Twojego bloga,jednak nie lubię tego ''czytaj dalej''(z reguły omijam takie blogi). Szkoda,że nie można go spokojnie i miarowo oglądać .

    OdpowiedzUsuń
  3. Czytaj dalej nie spowalnia bloga, jesli interesuje Cie post, wchodzisz, a jesli to spokojnie go omijasz i idziesz do nastepnego. Nie musisz czekać az załaduje sie mnostwo zdjec aby zobaczyć kolejny post. Kolejnym plus, jest to dobre dla tych co posiadają internetmobilny z ograniczeniami, nie musza wydawac zbednych danych :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawy wpis, bardzo dużo inspiracji można znaleźć na tym blogu.

    OdpowiedzUsuń

Instagram