APETYCZNY PROJEKT: Zadanie 5


Dziś rozpoczynamy część związaną z identyfikacją wizualną marki. Mam przygotowanych dla Was kilka zadań. Jednak zanim zaczniemy chciałam Wam jeszcze raz podziękować za udział oraz odpowiedzi w Ankiecie nr 1. Nie wiedziałam, że formularze google są tak zaawansowane! a kto jeszcze nie widział odpowiedzi, ani nie wykonał ankiety, zapraszam!

W pierwszym zadaniu prosiłam Was o wypisanie skojarzeń związanych z ApetycznymWnetrzem. Teraz po raz kolejny skorzystam z jego wyników, aby następnie sprawdzić z jakimi kolorami wiążecie ApetyczneWnetrze. Pewnie wielu z Was zada mi pytanie, dlaczego tyle krążymy wokół tych skojarzeń, przecież moglibyśmy zrobić to raz, a dobrze. Jednak jak sami wiecie: ile osób tyle opinii, sama przekonałam się o tym w szkole czy na studiach przy ocenach prac … Można pisać o tym kolejną epopeję, na szczęście istnieją jeszcze jakieś ograniczenia czasowe. Dobrze, ale powracając do skojarzeń, im mniej, ale dobrze wybranych słów, tym lepiej określimy nasz wspólny cel i wizje ApetycznegoWnetrza, dlatego proszę, uzbrójcie się w cierpliwość i tym razem tylko wybierzcie słowa.

/ / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / /

Z A D A N I E 5:

Z podanych poniżej słów wybierzcie te, które kojarzą Wam się najbardziej z apetycznym wnętrzem.

 / ankieta jest wielokrotnego wyboru /

/ / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / /



Jeśli ktoś z Was nie brał udział w innych zadaniach, zapraszam do ApetycznegoProjektu, a także do ANKIETY nr 1, która podsumowuje wypracowany przez nas charakter bloga.

// foto //

Ola z apetycznego wnętrza

3 komentarze:

  1. Szczerze, to nie wiem dlaczego ten blog nie jest "dziki", ale brak tej dzikości tu chyba nie będzie doskwierał ...

    OdpowiedzUsuń

Instagram