Mieszkanie, w którym rządzi kolor!


Udostępniłam te zdjęcia na fanpage'u, bardzo się Wam spodobały, dlatego postanowiłam umieścić je także na blogu, aby nie zaginęły w gąszczu innych postów na facebook'u. Jak Wam się tu podoba?  Ja bym mogła tu od razu się wprowadzić!

Nic dodać nic ująć. Tu można dosłownie wszystko. Zobaczcie na kolorystykę akcentów w poszczególnych pokojach. Jest niesamowita! Mimo, że wiele z nich to zimne barwy, wprowadzają tyle energii i radości w każde pomieszczenie. Ja widzę siebie w jednym z foteli w salonie, są takie... apetyczne. Szczególnie byłyby wykorzystywane jesiennią, wyobrażam sobie, że siedziałabym lekko w kierunku okna, przy lampie podłogowej ... ach. Rozmarzyłam się! 

W mieszkaniu spodobała mi się także łazienka. Bardzo prosta i ... pojawił w niej się pewien trend: wydzielenia strefy salonu kąpielowego od pozostałej części łazienki. Pisałam o nim jakiś czas temu. 

A co Wam wpadło w oko, gdzie wyobrażacie sobie siebie?










foto //

Ola z apetycznego wnętrza

5 komentarzy:

  1. mogłabym nie wychodzić z tego domu:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię takie wnętrza, z jednej strony jasne, lekkie przestronne, a z drugiej "ubarwione" i oczywiście nie mówię tu o natłoku barw, ale o tworzeniu klimatu poprzez kolor. Bo raz mogą to być ciepłe kolory, nasycone, dynamiczne, a raz spokojne chłodniejsze, przygaszone, rozbielone. Zdecydowanie stawiam na kolor we wnętrzu!
    Bardzo ładne inspiracje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. To jest to co kocham w bieli i prosty barwach, które nie rzucają się w oczy- wystarczą piekne, kolorowe akcenty i pomieszczenie nabiera zupełnie innego charakteru :) Zdjęcia są przepiękne, sama mam już sporą kolekcję, która czeka na pokazanie na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo klimatyczne mieszkanie, wszystko mi się podoba, tylko takie typowo kobiece, nie dla pary ;)

    OdpowiedzUsuń

Instagram