Zorganizowany dom



Zawsze zastanawiam się nad sposobem na zorganizowany dom. Oczywiście wszystko zależy od tego, kto go zamieszkuje, bo inaczej wygląda zorganizowany dom singla, a jeszcze inaczej rodziny z dziećmi. Nie ma jednej recepty idealnej. 

Ten dom wydaje się mi dobrym przykładem, na dobrze zorganizowany. Nie mam tu na myśli rozkładu, ale ilość wyposażenia. Chociażby salon: sofa, coś do odłożenia szklanki z herbatą, a jednocześnie dekoracja, witrynka i regał z książkami, na ścianie drobny akcent. Czy potrzebne jest coś więcej?







foto //

Ola z apetycznego wnętrza

8 komentarzy:

  1. Ładnie zaaranżowane wnętrza,przytulne i niezagracone, brakuje mi tylko jakiegoś koloru żywszego jako akcent. Ja też lubię mieć przestrzeń wokół zorganizowaną, nie lubię nadmiaru bibelotów i dekoracji, nie uznaję też nieużywanych mebli (typu pojedyncze krzesła z czasów studenckich), które przenoszone z poprzednich mieszkań stoją zwykle gdzieś w kącie.

    OdpowiedzUsuń
  2. czerń i biel dominują w mieszkanku ale moim zdaniem najlepiej wyszła żółć. jest boska! pozdrawiam serdecznie i zapraszam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeeej jak tu piękne *,* sama tak kiedyś zamieszkam <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie jest ani za pusto ani za ciasno, jest tak jak być powinno :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz rację to mieszkanie jest bardzo dobrze zorganizowane. Wydaje mi się jakby tam wszystko było na swoim miejscu i tak jakby pod ręką. Bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale ładnie to wszystko wygląda :) jestem zachwycona

    OdpowiedzUsuń
  7. 52 yr old Account Coordinator Rollin Matessian, hailing from Erin enjoys watching movies like Laissons Lucie faire ! and Model building. Took a trip to Mausoleum of Khoja Ahmed Yasawi and drives a Corvette. Idz tutaj

    OdpowiedzUsuń
  8. Podoba mi się szczególnie ta rewelacyjna i oryginalna sofa.

    OdpowiedzUsuń

Instagram