APETYCZNY PROJEKT: czyli krótkie historie dlaczego jestem blogerką



Pewnie wielu z Was już zauważyło w ubiegłym tygodniu, że informowałam o kolejnym apetycznym projekcie. Apetyczne wnętrze obchodziło w grudniu trzecie urodzinki, z tego powodu postanowiłam zorganizować projekt, który własnie będzie o ... blogowaniu. Zaprosiłam do niego moje koleżanki - blogerki, z którymi znam się od początków apetycznego wnętrza, a także te, które pojawiły się nieco później, ale mam z nimi miłe i ciekawe wspomnienia, którymi przez najbliższe tygodnie chciałabym się z Wami podzielić. Przygotowałyśmy dla Was kilka krótkich historii jak założyłyśmy blogi, co nam dają na co dzień i co mogłybyśmy określić złotą zasadą bloggera. Dołączycie?  

W najbliższym czasie, poprzez krótkie wspomnienia, będę Wam przedstawiać moje koleżanki. Dziś, podsumowując moje trzy lata blogowania, rozpoczynam apetyczny projekt, który mam nadzieję zaprowadzi Was do nowych wspaniałych blogów, a może nawet zachęci do założenia własnych?


blog: apetycznewnetrze.blogspot.com
od kiedy bloguję? grudzień 2011, 5x w tygodniu
kim jestem na co dzień? architekt, blogerka... marzycielka
mój blog to... wnętrza, inspiracje, małe przyjemności


TWÓJ BLOGOWY SUKCES I PORAŻKA ...
Zacznę od porażki: dlaczego ja tak późno zaczęłam blogować? O tym jak rozpoczęła się moja przygoda z Apetycznym Wnętrzem pisałam jakiś czas temu ... ( tutaj ). W blogowaniu mogę wyróżnić małe i duże sukcesy. te pierwsze to wszystko co udaje mi się zorganizować za pomocą bloga, a te duże, to zmiany w moim życiu. 


CO ZMIENIA BLOG W TWOIM ŻYCIU ...
Gdy patrzę trzy lata wstecz, to mogłabym powiedzieć, że wszystko! Aż strach czasem pomyśleć, gdzie bym teraz była, co bym robiła, gdybym nie założyła bloga. Dzięki blogowi znalazłam moją pierwszą pracę, poznałam wspaniałych ludzi, zwalczyłam wiele swoich słabości i codziennie spełniam nim swoje marzenia. Blog jest odbiciem mojej osoby, dzięki niemu wypracowałam swój styl w projektowaniu wnętrz, którym kieruję się na co dzień w pracy. Najbardziej w blogowaniu cieszy mnie to, że moje internetowe wspominki z zainteresowaniem czyta duże grono czytelników, a to oznacza, że robię nie tylko coś dla siebie, ale przede wszystkim dla innych. Szczególnie udowodniliście to w jednym z zadań poprzedniego apetycznego projektu (tutaj). Dziękuję! 

CO CIĘ MOTYWUJE DO BLOGOWANIA ...
Oczywiście, że w dużej mierze czytelnicy! To oni poddają mi pomysły na posty, czy też mobilizują do wyszukania interesujących tematów. Jednak ostatnio zauważam, że blog jest moim i tylko moim światem, który sama stworzyłam, jest całkowitym odzwierciedleniem mojej osoby. Tu uciekam gdy chcę pracować kreatywnie. Po ostatnim Seebloggers mam mnóstwo pomysłów na tematykę i kontakt z czytelnikami. Już niebawem podzielę się z Wami nowymi wpisami i nie tylko ... Zawsze żałuje, gdy patrzę na zegar i widzę godzinę 2:00, że to koniec dnia i pora przytulic poduszkę ... Dziękuję Wam za to, że nadal mnie czytacie! :)


OPISZ POKRÓTCE JAK WYGLĄDA DZIEŃ BLOGERA...
Początek dnia spędzam w pracy i tak do 16:00. W wolnej chwili zerkam na maila, jednak całkowicie, blogowi poświęcam się wieczorem. Około 20:00 siadam do komputera lub tabletu i odpowiadam na maile. Wpisy staram się przygotować na cały tydzień w weekend, tak aby w tygodniu spokojnie obejrzeć Wasze komentarze i aktywność na Facebook'u czy Instagramie. Wieczorem także chętnie wchodzę na Pinterest, aby przypiąć 10 nowych pinów i przy okazji odnaleźć nowe inspiracje na kolejne posty. Blog jest przyjemnością, z której trudno zrezygnować w ciągu dnia :)  



JESTEŚ BLOGEREM, JESTEŚ EKSPERTEM, W CZYM I KOMU MOGŁABYM DORADZIĆ...
Będzie na wesoło i ... na poważnie. Jakiś czas temu gdy ktoś zadał mi to pytanie, długo zastanawiałam się nad tym, w czym jestem ekspertem, jednak ostatnio zauważyłam, że wiele rzeczy u mnie jest powtarzalnych... sytuacje, spotkania, kontakty, ludzie ... w czym jestem ekspertem? Jestem ekspertem od: uśmiechu, zarządzania czasem, ukojenia złamanych serc, ilości zadań ... a na blogu? chyba sami możecie ocenić :)  bardzo lubię doszukiwać się odpowiedzi na pytanie: "dlaczego coś powinno być tak zrobione", albo "dlaczego coś tak lepiej wygląda". Lubię poszukiwać prostych rozwiązań i przykładów, które będą dostępne dla każdego, a nie tylko dla wybranych, stąd też wspieram nasze polskie smaki. 


MOJA ZŁOTA ZASADA BLOGERA ...

ZASADA 3 x O: odkrywaj, odważ się i otwórz na świat 

Dokładnie te trzy słowa podsumowują moją przemianę, którą przeszłam dzięki blogowi. Odkryłam siebie i swoje pasje, następnie wielokrotnie odważyłam się o tym napisać, powiedzieć, a także Wam pokazać, w ten sposób otworzyłam się na świat, a świat z chęcią otworzył się na mnie. Co rusz poznaję nowych ludzi, nawiązuje rożne współprace i kontakty. Może wielu z nich nie prezentuję na blogu, ale to dzięki blogowi wiele udaje mi się osiągnąć na co dzień, na szczęście nie tylko w sferze zawodowej, ale także prywatnej :) Zachęcam wszystkich do blogowania, bo dzięki temu możemy poczuć się ważniejsi dla czasem przerastającego nas świata!



Ola z apetycznego wnętrza

21 komentarzy:

  1. Super :) Jestem ciekawa, co napiszą dziewczyny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez jestem ciekawa :) aniejestesciekawa co napisze o Was? ;)

      Usuń
    2. ha doczekać się nie mogę :)

      Usuń
    3. oczywiście, że jestem, ale dowiem się najszybciej ze wszystkich :D

      Usuń
  2. Ja też ;) Dziękuję za zaproszenie !

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawie mi się czytalo :) Projekt zmusił mnie do zastanowienia się nad kilkoma rzeczami.w dobrym momencie bo też 3 latka mi mija ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale z Ciebie pozytywna osóbka :-) Gratuluję wspaniałego bloga :-*

    OdpowiedzUsuń
  5. Może uda sie cos jeszcze pozniej wymyslic? :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniały pomysł z tą akcją i świetnie opisane Twoje doświadczenia z blogiem. Dałaś mi do myślenia :-) Chętnie poczytam po innych dziewczynach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zapraszamy :) mam nadzieję, że to początek czegoś większego :)

      Usuń
  7. Świetny projekt! Nie mogę się doczekać kolejnych historii dziewczyn zaproszonych do projektu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawy i motywujący tekst :) Dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję bardzo :) zapraszamy już jutro na kolejne odsłony :)

      Usuń
  9. Tak, jak pisałam dzisiaj u Magdy, u mnie podobnie ... nie potrafię na dzień dzisiejszy stwierdzić, jak wyglądałoby moje żcyie bez blogowania, nawet wczoraj pisząc o kącie w jadalni zeszłam jakoś przypadkowo na takie właśnie pogaduchy u siebie na blogu. I to są zmiany bardzo pozytywne, więc jak najbardziej podzielam Wasze zdanie. Fajny projekt! Mam nadzieję, że na jakimś najbliższym spotkaniu blogowym będziemy miały okazję się poznać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie tak, bo wiesz... z blogiem jest jak z pamiętnikiem, czasem gdy pisze jakiegoś posta tak się rozpiszę, że dopiero w momencie publikuj przychodzi mi myśl: "nie dość, że zeszłaś z tematu wnętrz, to na dodatek za dużo napisałaś ..." ale... co tam! raz się żyje :) jestem sobą i nic nie mam do ukrycia :)

      mam nadzieję, że się spotkamy! :)

      a już jutro kolejny wpis z projektu :)

      Usuń
  10. Super!!! :) ja szykuję posta dzisiaj :) wysłałam emaila :***

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo mi sie podoba Twoja złota zasada! Bloguje na powaznie od niedawna, ale faktycznie do tego musialam dojrzec, otworzyc sie i odwazyć. Teraz czas na odkrywanie ;)

    OdpowiedzUsuń

Instagram