O marzeniach, pomysłach i nie tylko ... gdzie szukacie inspiracji?


Nareszcie doczekałam się pięknego, wolnego, ciepłego weekendu! :) Wspaniale, że wiosna zdecydowała się już do nas zawitać. Właśnie dlatego umieszczam Wam dziś te zdjęcia, które zrobiłam jakiś czas temu przypadkiem biegnąc przez miasto. Biegnąc, ale zatrzymałam się na chwilę aby uwiecznić to miejsce! Uwielbiam warszawskie dziedzińce, kryją miejsca magiczne :) A dziś chciałam poruszyć temat inspiracji ...

W najbliższym czasie będę pisać więcej o poszukiwaniu pomysłów, bo do czego nam pomysły? Jak się okazuje, do wszystkiego ... Przez ostatni tydzień bardzo dużo spotykałam się ze znajomymi, po świętach obiecałam nadrobić zaległości z niektórymi i w ten sposób wieczory zazwyczaj miałam zarezerwowane przynajmniej jednym spotkaniem. A wiecie, co łączyło każde z tych spotkań? Każdy czegoś poszukuje: wymarzonej pracy, własnego stylu życia, sposobu na urządzenie mieszkania, swojego biznesu, itd... Wszystko jest wspaniałe, ale brakuje pomysłów ... bo pomysły należy znaleźć :) Gdzie ich poszukiwać?

Wiele osób pyta mnie gdzie poszukuję inspiracji na wpisy na blogu. Pojawiają się często, mogłyby jeszcze częściej, ale niestety nie pozwala mi na to czas. Kilka tygodni temu pisałam Wam kilka moich wskazówek na poszukiwanie inspiracji. Nie są niczym szczególnym, to proste sposoby, który może zastosować każdy. Również wiele wskazówek na ten temat prezentują dziewczyny w ostatnim Apetycznym Projekcie, koniecznie musicie do nich zaglądnąć! A już niebawem pokażę Wam kolejny Apetyczny Projekt ... tym razem będzie on bardziej offline niż online ;) Moi znajomi zainspirowali mnie do poruszania tematów o poszukiwaniu inspiracji, dlatego myślę, że jednym z naszych wspólnych obecnie celów, jest planowanie długich weekendów i ... wakacji. Czy macie już plany? Za niedługo na Apetycznym wnętrzu pojawi się kilka wskazówek ... oczywiście w towarzystwie apetycznych wnętrz i miejsc.

Ten ogródek, to restauracja Sztuki i sztuczki, przy ulicy Szpitalnej. Tuż obok znajduje się tez bardzo ciekawy showroom, jednej z polskich marek odzieżowych, a dlaczego jest ciekawy? Zaglądnijcie, na pewno przez chwilę nie będziecie wiedzieć jak się po nim poruszać ;) Inspiracje jak się okazuje, można odnaleźć wszędzie! Ja lubię miejsca proste lub te, które zapraszają niepozornie ukryte.  Ostatnio też pisałam Wam o wystawkach Mirelli von Chrupek, a dokładnie o witrynce na Placu Zbawiciela, zaglądaliście?

A Wy, gdzie lubicie zaglądać i szukać inspiracji?
(oczywiście oprócz Apetycznego Wnętrza ;)



foto / apetycznewnetrze

Ola z apetycznego wnętrza

6 komentarzy:

  1. Mnie najbardziej inspiruja ludzie, ich obserwowanie oraz...strych w moim rodzinnym (starym) domu :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. strychy zawsze są inspirujące, podobnie jak piwnice ;) Ostatnio na śmietniku obok mojego bloku stała wielka drewniana niemiecka skrzynia po lekach z okresu wojny, ktoś opróżniał starą piwnicę :)

      Usuń
  2. Ja szukać nie muszę ;) Inspirują mnie ludzie, miejsca, wypowiedzi... Po prostu lubię obserwować :)
    Lubię podobnie jak ty zagubić się w labiryncie uliczek :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz, mnie też inspirują ludzie, a do tego dodają energii do działania :) Uwielbiam jeździć blabla carem, bo tam zawsze spotyka się ciekawe historie ;)

      Usuń
  3. W życiu inspirują mnie historie innych ludzi, zwłaszcza tych którzy odważyli się na odważne kroki i spełnianie swoich marzeń wbrew logice. Cenne są też książki (w ostatnim czasie jedną z moich naj jest "Siła nawyku"). W rękodzielniczej pracy faktury i wzory materiałów, stare guziki. W kulinariach masę inspiracji czerpię z wegańskiej kuchni i książek niesamowitego Ottolenghi. W pracy zawodowej osiągnięcia innych osób i chęć niesienia pomocy innym.

    Pisałam kiedyś o inspiracjach u mnie (mam nadzieję, że nie masz nic przeciwko podlinkowaniu):
    http://czarnabiedronka.blogspot.com/2014/05/rozbieram-inspiracje.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super wpis! :) bardzo mi się podoba :) dzięki za podlinkowanie!

      Usuń

Instagram