KONKURS z Nikon Polska "Kreatywnie zimą" :)))


Kochani! Wraz z Nikon Polska mam dla Was ogromną przyjemność ogłosić konkurs Kreatywna zima! :) Ja już od miesiąca testuję Nikona D5500, jest wspaniały! Widziałam jak bardzo podobały Wam się moje wpisy z użyciem tego aparatu (TUTAJ, TUTAJ, TUTAJ). Już niebawem pokażę Wam jeszcze jedną niespodziankę! Tym razem w formie Video. Dla mnie ogromnym ułatwieniem stało się robienie zdjęć w ciemnych, nie dość doświetlonych warunkach, dlatego teraz bez ograniczeń mogę Wam pokazywać różne miejsca i to w bardzo dobrej jakości :)


Jeśli macie ochotę zostać posiadaczem Nikona D5500 weźcie udział w konkursie, zasady są bardzo proste:

KROK 1. poprzez zdjęcie odpowiedzcie na pytanie:
"Jak kreatywnie zimą spędzacie czas?"

#kreatywniezima

KROK 2. Zgłoszenie zdjęcia do konkursu możecie dokonać na trzy sposoby:
- umieścić go na Instagramie pod hashtagami  #kreatywniezima i #creativetrial 
- umieścić w komentarzu pod postem konkursowym na Facebooku :)
- wysłać do mnie pod adres: apetycznewnetrza@gmail.com , temat: KONKURS

Na zgłoszenia czekamy do 31 stycznia 2016, wraz z Nikonem 3 lutego wybierzemy zwycięzcę :)
z pełnym REGULAMINEM konkursu zapoznajcie się tutaj :)


To JAK WYGLĄDA WASZA KREATYWNA ZIMA? JEST PRAWIE JAK WIOSNA CZY MOŻE GDZIEŚ DALEKO W GÓRACH? JAK RADZICIE SOBIE Z DŁUGIMI WIECZORAMI? JAK OGRZEWACIE SIĘ W MROŹNE DNI? CO OCIEPLA WASZĄ ATMOSFERĘ? A MOŻE ZIMA TO CZAS GDY BUDZI SIĘ U WAS EKSTREMALNA NATURA I SZALEJECIE W SPORTACH ZIMOWYCH?

Juz nie mogę się doczekać Waszych opowieści! Bawcie się dobrze i kreatywnie spędzajcie czas!
hashtagujcie, wysyłajcie, wrzucajcie w komentarz na FB! :)
U mnie wygląda on tak:



foto / apetyczne wnętrze / by Nikon d5500

Ola z apetycznego wnętrza

25 komentarzy:

  1. Bardzo czekałam na taki konkurs bo chciałam robić ładne zdjęcia na mój jeszcze świeży blog ale mam kilka pytań; w sekcji 4 pkt 20 regulaminu chodzi o to żeby na zdjęciu była np nazwa nikon - chociażby napisana odręcznie-, albo coś z tej firmy? Mam też pytanie...a raczej zastrzeżenie; po co im mój PESEL i dowód osobisty ???? Niby nie spodziewałam się wygranej ale jak jakimś cudem by mi się udało to nie zamierzałabym podawać takich danych! To mnie dyskwalifikuje do wzięcia udziału....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nikon odprowadza podatek od ufundowanej nagrody, a te dane są niezbędne do US ;-)

      Usuń
    2. Dokładnie tak, o to chodzi, ale ten punkt regulaminu odnosi się tylko do osoby, która zostanie wyłoniona jako zwycięzca.

      Usuń
    3. " Niby nie spodziewałam się wygranej ale jak jakimś cudem by mi się udało to nie zamierzałabym podawać takich danych! "...

      Usuń
  2. No to się zgłosiłam! Na insta. A zgłosiłam się tylko dlatego, że tegorocznej zimy jestem wyjątkowo, jak na siebie, rzutka i kreatywna ;-) Dotychczas zima była dla mnie porą roku do spania.
    A teraz? Teraz się kilka rzeczy na zdjęciu nie zmieściło ;-D

    OdpowiedzUsuń
  3. To jest dopiero konkurs! Super! W głowie się kłębią pomysły, ale jak się do nich zabrać? Pomyślimy, popróbujemy :-) Dzięki wielkie! :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Udało się powysyłać! Jak na zupełnego laika, który rzucił się na zdjęcie ze świeczką, w tak ekstremalnych warunkach, to jestem zadowolona :-)

      Usuń
  4. Zgłoszona przez insta ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Sekcja 5. Nagrody i ich przyznawanie

    24. Nagrodą Główną (dalej: Nagroda) w Konkursie jest aparat Nikon D5500 o wartości 3000 zł brutto (słownie: trzysta dziewięćdziesiąt pięć złotych).
    Jest błąd bo słownie 3000 brzmi trochę inaczej :P
    Mam jeszcze pytanie. Czy kolaż zdjęć to tez jest rozumiane jako jedno zdjęcie? :) i tak jak koleżanka wyżej pisała, musi być hasło/nazwa Nikon zawarta na zdjęciu? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W odpowiedzi: może być kolaż, nie musi być Nikona na zdjęciu, pomyłka słowna w tekscie już poprawiona.

      Usuń
  6. kończę 18 lat za 2 tygodnie :( czyli mogę odpuścić sobie ten konkurs ? :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może Twoja mama się zgłosi lub tata? :) czekam na maila :)

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  7. Super konkurs, ale już chyba nie zdążę :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak czytam w regulaminie, zgłosić się do konkursu można na 3 sposoby (jeden do wyboru), jednak później czytam, że "17. Uczestnik Konkursu zobowiązany jest zamieścić Zdjęcie Konkursowe na swoim Profilu na Instagramie w Czasie Trwania Konkursu." Nie mam konta na Instagramie, a bardzo chciałabym wziąć udział w konkursie, czy wysłanie zdjęć e-mailem wystarczy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego czekam na maila od Ciebie :)

      Usuń
    2. Super, że wystarczy tylko zgłoszenie e-mailem. Plus dla organizatora, że nie jest to konieczne przez media społecznościowe, nie każdy ma wszędzie konta ;)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  9. Czy można przerabiać zdjęcia? Nie chodzi mi tylko o kontrast, barwę itp, ale np czy można też wstawić jakiś element do fotografii?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli chodzi o obróbkę dotyczącą wstawiania, to unikamy tego.

      Usuń
  10. a to musi być jakaś foto opowieść ?? czy zima na kadrach po prostu ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wysłałem już moje zdjęcia :) Nie mogę doczekać się wyników! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wysłałam swoje zgłoszenie, ale już po północy ponieważ szwankował internet.. czy będzie zaliczone? :(

    OdpowiedzUsuń
  13. Trochę za późno zauważyłem ten konkurs, szkoda. Może będzie niedługo podobny :)

    OdpowiedzUsuń

Instagram